Er du utilfreds med aftalepartnerens vurdering af din reklamationssag, kan du indgive en klage til Konkurrence og Forbrugerstyrelsen, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen - Carl Jacobsensvej 35 - 2500 Valby - www.forbrug.dk
Er du ikke enig i afgørelsen, af din reklamation af en rejse, kan du indgive en klage til Pakkerejseankenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Pakkerejse-Ankenævnet - Røjelskær 11, 3. sal - 2840 Holte - www.pakkerejseankenaevnet.dk
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage, skal du angive aftalepartnerens e-mail. Klagen kan indgives på www.ec.europa.eu, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.